Каталог рішень

Придбання купону продовження

Тривалість:
Загальна сума:
0 грн.
Ваш запит успішно відправлений!

Я згоден з умовами активації продовжень
Продовжити
Продовжити покупки

CRM: Лид из JivoSite

Після закінчення листування клієнта з менеджером через чат JivoSite в CRM відбувається пошук за вказаними даними клієнта (мобільний телефон) в чаті і збереження файлу чату в додатковому полі. Якщо пошук не дав результатів, створюється новий Лід.Якщо клієнт в листуванні не вказав контактні дані, створюється Лід зі статусом: Неякісний.Щоб коректно призначити відповідального за Ліда, необхідно щоб оператори в JivoSite і користувачі на Корпоративному порталі були з ідентичними еmail або телефонами.Рішення додає в Джерела Лідів нове джерело: JivoSite.При створенні Ліда в поле телефон (якщо вказаний) дані записуються в форматі, який ввів клієнт, а також відформатований телефон для поліпшеного пошуку.Всі листування зберігаються у вигляді файлів в окремій папці, іменуються в форматі: ім'я-рік-місяць-день-години-хвилини-секунди.txt. Якщо не вказано ім'я, то формат номер КліентаВJivosite-рік-місяць-день-години-хвилини-секунди.txtВ майбутньому плануємо в Ліді внизу створити Таб зі зручним переглядом чатів.

CRM: Лид из JivoSite

CRM: Лид из JivoSite

від ITUA
Купити: 999 грн.
Скріншоти
Опис

Технічні дані

Опубліковано:
17.08.2016
Оновлене:
23.11.2016
Версія:
1.0.2
Встановлено:
Менее 50 раз
Відповідні редакції:
«Корпоративный портал», «Энтерпрайз»
Адаптивність:
Так
Підтримка Композиту:
Так
Сумісно з Сайти24
Ні

Опис

Після закінчення листування клієнта з менеджером через чат JivoSite в CRM відбувається пошук за вказаними даними клієнта (мобільний телефон) в чаті і збереження файлу чату в додатковому полі. Якщо пошук не дав результатів, створюється новий Лід.

Якщо клієнт в листуванні не вказав контактні дані, створюється Лід зі статусом: Неякісний.

Щоб коректно призначити відповідального за Ліда, необхідно щоб оператори в JivoSite і користувачі на Корпоративному порталі були з ідентичними еmail або телефонами.

Рішення додає в Джерела Лідів нове джерело: JivoSite.

При створенні Ліда в поле телефон (якщо вказаний) дані записуються в форматі, який ввів клієнт, а також відформатований телефон для поліпшеного пошуку.

Всі листування зберігаються у вигляді файлів в окремій папці, іменуються в форматі: ім'я-рік-місяць-день-години-хвилини-секунди.txt. Якщо не вказано ім'я, то формат номер КліентаВJivosite-рік-місяць-день-години-хвилини-секунди.txt

В майбутньому плануємо в Ліді внизу створити Таб зі зручним переглядом чатів.

Відгуки (0)
Обговорення (0)
Здесь пока никто ничего не написал. Будьте первым.
Що нового
1.0.2 (23.11.2016) Устранена ошибка при создании чата без менеджера. Добавлена настройка: Ответственный за сделки по-умолчанию.
1.0.1 (10.10.2016) Незначительное обновление
Встановлення

1. Встановити модуль штатними засобами.

2. В адмінці JivoSite перейти в Налаштування-> Налаштування інтеграції для розробників -> Включити Webhooks (див. скріншот).

3. В адмінці JivoSite перейти в Налаштування -> Налаштування інтеграції для розробників -> Вказати URL для Webhook (див. скріншот).

http://ВАШ_ДОМЕН/bitrix/tools/itua.jivosite/index.php

4. Зберегти зміни.

5. Налаштувати запит контактних даних клієнта в JivoSite.

Підтримка

+38 (044) 360-01-00

+38 (044) 592-79-42

sp@itua.com.ua

Режим роботи технічної підтримки:: 7:00 - 16:00 GMT (9:00 - 18:00 за московським і київським часом).

Час реакції на звернення - 24 години.

Вихідні дні: субота та неділя.

Лицензионное соглашение

Інші рішення розробника

ще 32 рішення

Рішення додано в кошик

Перейдіть до кошика та оформите замовлення або продовжите покупки
Перейти до кошика
Продовжити покупки